het begin - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van sjaak en lisette - WaarBenJij.nu het begin - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van sjaak en lisette - WaarBenJij.nu

het begin

Blijf op de hoogte en volg sjaak en lisette

01 Januari 2014 | Spanje, Playa del Ingles

Hallo familie en vrienden
Het jaar 2014 heeft een aanvang genomen. Van Lisette en Sjaak hierbij alvast een gezond en fantastisch jaar toegewenst.
Ook hierbij ons eerste bericht van onze overwintering die aanstaande is: 11 weken onder het motto: 'zoek de zon op' naar de Canarische eilanden en is bedoeld om de verbindingen te testen, aan te geven waar we zitten en om jullie lekker te maken voor veel zon, Spaanse cultuur en naar we hopen voor ons een aantal maanden van ontspanning. Hebben we wel verdiend vinden wij na een turbulent jaar.
We verblijven op Gran Canaria, Playa del Ingles in accommodatie Las Faluas. In tegenstelling tot andere overwinteringen gaan we dit jaar met z'n tweeën en hopen dat we de nachten dit keer alleen in onze accommodatie hoeven door te brengen, dus niet in een of ander ziekenhuisbed.
Wanneer we dit bericht versturen hopen we dat ieder van jullie even een tegenberichtje stuurt zodat we weten dat jullie onze zin en onzin ook ontvangen. Als we geen berichtje ontvangen gaan we ervan uit dat de verbinding niet klopt en nemen we contact op.

Veel groeten
Lisette en Sjaak

• 01 Januari 2014 - 12:37

Ton:

ook de beste wensen voor hier en de 11 weken Gran Canaria.
    Blijf uit de buurt van alles wat ziekenzorg te maken heeft en geniet van de kanaries die in plaats van de mussen van de daken naar beneden komen.

• 02 Januari 2014 - 16:18

Ger:

Ook de beste wensen voor 2014. Met checken of de verbinding klopt bedoel je neem ik aan of de mail adressen kloppen. Verbindingen heten IP en daar heb je geen verstand van.
    gr. ger

• 05 Januari 2014 - 15:55

Ria. H:

Beste Lucy en Sjaak , heb de test gelezen, de verbinding is O.K. voordat het zover is kom ik nog aan. tot ziens.
    groetjes Ria

• 09 Januari 2014 - 15:13

Math:

Hoi Sjaak,
    Het berichtje is ontvangen, maar stuur mij eens het email adres van jullie door. Dan kan ik de pdf bestanden voor de e-raider mailen.
    Groetjes, Math