it geit gebeure - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van sjaak en lisette - WaarBenJij.nu it geit gebeure - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van sjaak en lisette - WaarBenJij.nu

it geit gebeure

Door: sjali (sjaak en lisette)

Blijf op de hoogte en volg sjaak en lisette

16 Januari 2014 | Spanje, Playa del Ingles

Het is bijna zover: de koffers zijn vrijwel gepakt en hebben er zin in. Wij ook. We vertrekken vanaf Eindhoven Airport met een vliegtuig van Transavia, vlucht HV 797. We vertrekken zaterdag om 17.50 uur en landen op het vliegveld van Las Palmas de Gran Canaria, dat hopen we tenminste, om 21.20 uur.
We verblijven in een appartement van Las Faluas, AVDA de Tenerife 9, Playa del Ingles, Maspalomas, Gran Canaria , Spanje. Telefoon: 0034928761600. (AVDA betekent: avenida=boulevard). Playa del Ingles betekent: strand van de Engelsen. We leren jullie meteen een beetje Spaans.
We komen terug op zaterdag 5 april, maar dat duurt gelukkig nog even.
We verheugen ons op een ontspannende en warme tijd na een toch wel turbulent jaar. Gelukkig is dat voorbij en kijken we weer naar de toekomst.
Wat gaan we doen? Uitrusten en genieten van hopelijk veel zon. We hebben veel te lezen meegenomen, meer dan 70 boeken, want daar hebben we de afgelopen maanden nauwelijks tijd voor gehad. Terrasjes pakken en koffie drinken, genieten van de zee, wandelen en luieren. Een beetje schrijven of veel, dat hangt van Sjaaks gemoedstoestand af. In elk geval krijgen we net als andere jaren de tijd best wel om.
Het weer in Playa del Ingles komend weekend 18/19 januari: half bewolkt, 23 graden een stevige wind uit het noorden-5 bft, kans op een paar druppels regen. Het zal jullie dus een troost zijn dat het bijna niet veel beter is dan hier.
We hopen iedereen over een 'groot' aantal weken weer gezond aan te treffen.

Hasta la vista/tot ziens
Lisette en Sjaak

• 16 Januari 2014 - 21:58

Paula En Guus:

Hoi vakantievierders,

Ik hoop dat jullie een schitterende vakantie tegemoet gaan!
    Het relativeren van het weer mag dan als troost bedoeld zijn, dat is het allerminst!
    Geniet er van en blijf gezond!

Vriendelijke Groet,

Paula en Guus