slechte goden - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van sjaak en lisette - WaarBenJij.nu slechte goden - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van sjaak en lisette - WaarBenJij.nu

slechte goden

Blijf op de hoogte en volg sjaak en lisette

23 Januari 2013 | Spanje, Torremolinos

Hallo Lezers

Hierbij een kort berichtje, maar geen goed bericht. Daar waar Lisette altijd bang voor was, namelijk vallen, is nu gebeurd. Bij een korte wandeling afgelopen maandag gleed ze opeens uit, waarover is ons nog steeds niet duidelijk. Ze kwam ongelukkig ten val en brak het scheenbeen van haar linkerbeen, haar zwakke been. Met een ambulance is ze naar het Santa Elena hospital in Torremolinos gebracht waar meten foto's werden gemaakt. Op dinsdagmorgen is ze geopereerd en nu heeft ze een lange plaat in haar been met 17 schroeven. De operatie is goed gelukt, maar ze wordt hierdoor maanden teruggeworpen in haar revalidatie, die juist hier goed op gang kwam. De Spaanse goden zien onze komst schijnbaar niet zitten. Na het echec van vorig jaar is nu Lisette de klos. Als alles goed gaat, mag ze waarschijnlijk voor het weekend het ziekenhuis verlaten. Hoe het verder gaat weten we nog niet. Of we hier blijven ook nog niet, het zal afhangen van de therapie mogelijkheden en of ze mag lopen of niet. Dat horen we nog.

We laten weer iets horen
Lisette, Jan en Sjaak

• 23 Januari 2013 - 21:27

Paula En Guus:

Hoi vakantievierende pechvogels,

Jammer dat dit nu gebeurd, heel veel sterkte en beterschap!
    Typisch, als jullie hier zouden zijn gebleven, dan was de kans op een val vele malen groter geweest.
    Ik heb van meerdere personen gehoord dat zij door de gladheid, sneeuw en ijs, gevallen waren.
    Jullie zitten in heel wat betere omstandigheden en presteren het nog om................

Hier zou het koude weer niet meer zo lang gaan duren.
    Zieken zijn er hier voldoende.
    Wij voelen ons op dit moment ook niet super.

Wij hopen dat jullie ondanks deze val toch nog wat prettige dagen in de zon kunnen doorbrengen.
    Hopelijk vordert het herstel spoedig en zijn er voldoende revalidatie-mogelijkheden.

Sterkte!!!!!!!!

Vriendelijke Groet,

Paula en Guus

• 25 Januari 2013 - 14:35

Nel Hesen:

Lisette Jan Sjaak

Wat een pech met Lisette hoe is het nu met haar,komt ze met het weekende weer naar huis.Daar hebben jullie ook niet mee gerekend dat zij net moet vallen.Een hele terug val het is te hopen dat het meevalt dat jullie toch kunnen blijven daar.Hoe is het verder met het weer daar nog altijd zonnig? Hier is het nog altijd heel erg koud maar Zondag is het wat minder koud zo ze zeggen.In Horst is het gewoon erg rustig geen nieuws verder.
    Goetjes Nel

• 28 Januari 2013 - 21:06

Ad En Margriet Henraath :

Hallo vakantiegangers,

Wat een vervelend nieuwtje.. Hopelijk gaat het al een stuk beter?
    Is ze al uit het ziekenhuis en kunnen jullie wel daar blijven?
    Niet te min, we missen je in horst jantje, vooral bij cox.. Het is stil aan de overkant.. Haha
    Want zondags avond zit ad alleen met thea..
    Hier is de sneeuw gelukkig weg en hopelijk blijft het zo.

Heel veel beterschap en tot snel ziens.

Groetjes uit het zachtere horst