Hallo winterkoninkjes - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van sjaak en lisette - WaarBenJij.nu Hallo winterkoninkjes - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van sjaak en lisette - WaarBenJij.nu

Hallo winterkoninkjes

Blijf op de hoogte en volg sjaak en lisette

24 Februari 2013 | Spanje, Torremolinos

Je gelooft het of niet, maar we zijn bijna aan het eind van onze overwintering. Nog een dikke week en we verruilen het mooie zonnige klimaat voor iets minder warm weer. We hopen dat de sneeuw dan weg is en dat de temperatuur iets hoger ligt, anders is de overgang wel erg groot.
Lisette heeft haar laatste controle gehad en het been en de breuk zien er goed uit. Er is botvorming (de breuk heelt) en ze mag kleine stukjes lopen. Daarmee heeft ze dus ongeveer 5 weken noodgedwongen gezeten (op een stoel of in de rolstoel), terwijl de bedoeling was om hier veel te lopen. Dat heeft er dus jammer genoeg niet ingezeten.
We hebben toch een mooie tijd gehad, ondanks de ellende die ons heeft getroffen. Lisette met haar been, Jan met zijn voet en Sjaak met zijn buik. We zijn alle drie minstens enkele kilo’s aangekomen en hopen dat dit bij het instappen in de plane geen problemen oplevert.
Van de omgeving hebben we dit jaar niet veel gezien. Wel zijn Lisette en Sjaak na een aantal lessen aardig opgeschoten met hun Spaans. We hebben les gehad van Carmen, een leuke meid uit Torremolinos. Niet dat we het nu al vloeiend kunnen spreken, maar iets bestellen kunnen we wel (vandaar die kilo’s erbij).
Ook hebben we voor volgend jaar een ander appartement vastgelegd in het complex naast Carihuela Park, waar we nu zitten. Het heet Aloha 6. Een groter appartement, met twee badkamers en een groot balkon. Voor 200 euro per maand minder dan we nu betalen.
Aan alle zaken komt een eind, ook aan leuke. We hopen over een week iedereen weer gezond aan te treffen.
Tot dan zullen we maar zeggen.

Hasta la vista of hasta luego
Lucia, Juan en Jacobus

• 25 Februari 2013 - 16:40

Ton:

Hoi,

We hebben hier nog zo'n 10-15 cm sneeuw met temperaturen om het nulpunt, in de nacht er iets onder.
    Mochten jullie nog plaats over hebben in jullie bagage neem dan wat zon mee want die is hier onvindbaar.

tot binnenkort

ton

• 25 Februari 2013 - 23:22

Nel Hesen:

Hoi alle drie
    Hier in Horst is het koud,wel veel sneeuw gevallen maar nu is het regen.De weken zijn vlug om gegaan want het is of jullie net weg zijn.Maar breng toch maar een beetje zon mee aan staande zondag.Van nacht zou het toch nog onder het vries punt zijn breng de zon maar mee.Tot zondag
    Groetjes Nel