het gaat gebeuren - Reisverslag uit Geleen, Nederland van sjaak en lisette - WaarBenJij.nu het gaat gebeuren - Reisverslag uit Geleen, Nederland van sjaak en lisette - WaarBenJij.nu

het gaat gebeuren

Blijf op de hoogte en volg sjaak en lisette

28 December 2012 | Nederland, Geleen

nu de kerstman net als sinterklaas verdwenen is, hebben we besloten de koffers te pakken en sinterklaas achterna te reizen (de huisvesting van de kerstman is ons te koud); we vliegen donderdag 3 januari om 15.15 uur vanaf Eindhoven naar Malaga met vlucht HV 6653;
we komen terug, tenzij we blijven, op dinsdag 5 maart met vlucht HV 6652 vanaf Malaga naar Eindhoven waar we zoals het nu gepland is om 14.05 aankomen;
zoals in het vorige verslag vermeld verblijven in Carihuela Park in Torremolinos, waar hopelijk alle bloemen net als dit jaar in bloei staan;

het weer in malaga voor de komende week is:
gemiddelde temp. 18 graden, weinig wind 3 Bft, veel zon, enkele wolken
je ziet aangenaam weer.

groet maar weer
lisette, jan en sjaak

• 30 December 2012 - 12:45

Carin En Leo:

Hallo Jullie twee

Hele fijne vakantie en we zien met plezier jullie vakantie perikelen tegemoed.