in de zon - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van sjaak en lisette - WaarBenJij.nu in de zon - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van sjaak en lisette - WaarBenJij.nu

in de zon

Blijf op de hoogte en volg sjaak en lisette

07 Januari 2013 | Spanje, Torremolinos

Hallo vrienden en vriendinnetjes

Na een prima vlucht vanuit Eindhoven zijn we op donderdagavond om 17.55 uur op MALAGA Airport geland. Het waaide en het voelde kil aan, maar…. vanaf vrijdag hebben we prima weer. Voortreffelijk weer moeten we zeggen: het is al dagen rond de 24 graden, een strak blauwe lucht en weinig wind. Precies het weer dat we wilden en dat we tot nu toe ook kregen.
We zitten op de zesde etage en hebben een schitterend uitzicht op het complex en de zee. Jammer dat in het gebouw geen WIFI aansluiting is, daardoor moeten we elke keer naar de bar. Niet dat dat een straf is, maar het zou makkelijker zijn als we vanuit onze kamer contact met de buitenwereld zouden kunnen leggen.
Het is nu maandagmorgen en weer laat de zon zich van zijn beste kant zien. De wind die er vaak ’s morgens is, is gaan liggen en we maken ons op om aan de boulevard bij Juan koffie te gaan drinken. Iets dat we elke morgen doen. Ten slotte moeten we de Spaanse economie ook een handje helpen niet waar.
We hebben intussen onze draai gevonden: we lezen wat, kijken naar buiten, zitten op het balkon in de zon, drinken koffie, koken en wassen af, kletsen wat, kijken soms via de tv wat er in Nederland gebeurd, lopen over de boulevard, genieten van zon, zee en van alles. Eigenlijk werken we ons uit de naad zoals jullie lezen, wat een vakantie.
Jan heeft ontwenningsverschijnselen, hij wil er een alcoholvrije vakantie van maken maar of dat lukt??

Lisette, Jan en Sjaak

PS Toen we donderdagavond in het restaurant gingen eten, werden we meteen herkend. Matheus van de bar vroeg of Marianne er niet bij is. Ze heeft dus indruk gemaakt.

• 07 Januari 2013 - 18:12

Carin En Leo:

Hallo "uit de naad werkers"

Fijn dat het wederom bevalt, we dachten al...nog niets gehoord. Maar het bleef gedurende korte tijd maar rustig. In tegenstelling tot jullie zomerse waarden is het hier triest en grauw, fijn blijven waar je zit en "verroer" je vooral niet. Maak er nog een leuke tijd van en graag tot lezens.

grt Carin en Leo

• 07 Januari 2013 - 22:28

Paula En Guus:

Hoi Vakantievierders,

Dat ziet er allemaal niet zo goed uit!
    Hier is het vandaag 7-1-2013 droog geweest en dat was al heel wat.
    De tegenstelling is veel e groot!
    De weersverwachting is dat het hier(nog) kouder wordt.
    Geniet er maar lekker van!

Paula en Guus

• 08 Januari 2013 - 10:42

Anny:

Hoi Sjaak Lizette en Jan fijn dat alles naar wens verloopt, dat alcoholvrije van Jan dat zou super zijn???????
    Geniet maar lekker van alles

Groetjes Jos Anny en mam

• 08 Januari 2013 - 20:23

Gerda En Jip:

Hallo Lizette en Jac,

Fijn dat alles naar wens is verlopen en wat heerlijk dat jullie zo`n mooi weer hebben.
    Hier is het te zacht voor de tijd van het jaar,Jip zei vanmorgen dat de bollen al boven de grond komen.
    Maar ja wat doe je er aan het wordt trouwens kouder volgens de berichten.

Een hele fijne tijd wensen jullie we jullie allebei!!!!!

Groetjes Gerda en Jip

• 08 Januari 2013 - 22:10

Nel Hesen:

Hallo Jan,Lizette,Sjaak
    Fijn dat alles goed verlopen is met de reis, en dat je al zo thuis voelt met het mooi weer.Hier is het niet zo mooi en donker weer,maar het word wel kouder melden ze.Geniet maar samen en niet te hard werken over dag
    groetjes Nel Hesen